Saturday, November 10, 2018

Bawah 100: Pemburu #2


Kepingan memo kuning ini aku letak kembali di atas meja.  Puas aku cuba memahami kod-kod rahsia ini tetapi semakin lama aku tenung semakin fikiran aku entah kemana-mana.  
Aku gerakkan jemariku, mengurut dahi.
“Eh Dani, kau tak tidur ke semalam?” tanya Sham.  
Aku hanya diam, tidak berminat.  
Sambil menarik kerusi, Sham mendengus.  Sham memandang abangnya yang kini berpura-pura sibuk.
“Dani, kalau kau masih marah pasal tu, aku minta maaf tapi there’s no taking back.”
“Sham, listen, aku just fikir yang kau akan buat benda sama kat aku kalau kau kat tempat aku.”
“Nope, Dani.”
Remuk hati seorang abang.



Ps: eh why do I messed up in the POV?? I cant make up my mind, What should I do??

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...